Post by tromolurarva on Mar 14, 2022 10:12:46 GMT 7
------------------------------------------
▶▶▶▶ The Cook - 3D Cooking Game ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ The Cook - 3D Cooking Game IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheats glitch geld ▞▞▞
▞▞▞ The Cook - 3D Cooking Game 2022 version ▞▞▞
Het is wel leuk maar een tikkeltje makkelijk graag 😅
Deze game is schattig, maar naar mijn mening was deze game meer bedoeld om gewoon wat extra geld te verdienen dan om de consumenten te entertainen. Geeft u de mogelijkheid om een advertentie te bekijken of niet, maar schakelt toch STEEDS naar een advertentie. Als je tijd hebt om advertenties te bekijken die je niets opleveren in het spel. Dit is voor jou
SPEL VOOR DE DERDE KEER OPNIEUW GESTART BAVK NAAR EERSTE DAG. Begon geweldig. Dan begint het glitchen, video's worden niet geladen, verrassingen/cadeaus/leveringen hadden bugs, ingrediënten raakten zoek, dagen blijven zich herhalen. Verwijder band geïnstalleerd, spel crasht na tweede klant dag 1.
Als ik nul sterren zou kunnen geven, zou ik dat doen. De grootste geldroof die ik in een game heb gezien, zoveel advertenties na elk klein ding dat je doet. Oh, je hebt een nieuwe place set - maar je moet een advertentie bekijken! U wilt een nieuw snijgereedschap - u raadt het al, weer een advertentie! Na het voltooien van elk gerecht komt er ook een advertentie. Veel plezier met het stelen van persoonlijke gegevens van mensen. Zou nooit aanraden om te spelen
The Cook - 3D Cooking Game Kasual lwxu
Veelste veel reclame, bah.
Het is een oké spel. Wordt echter na een tijdje saai. Er zit niet veel anders op dan rare ingrediënten te mixen en matchen en kijken of klanten boos zouden worden. Nadat alle thema's en upgrades zijn ontgrendeld, worden geld en edelstenen nutteloos. Ik denk dat het beter zou zijn als ingrediënten en apparatuur met geld werden ontgrendeld. Zoals veel mensen hebben gezegd, is de hoeveelheid advertenties razend, hoewel ik een exploit heb gevonden waarmee ik oneindig veel edelstenen kan krijgen. Dus het is eerlijk genoeg.
Te veel advertenties. Elke seconde advertenties. Compleet manipulatief ook. Er zou een knop zijn met "item ophalen" erop en "een advertentie bekijken" in kleine letters, dus je zou erop klikken zonder na te denken. Of nadat je een bestelling hebt voltooid, moet je op het kleine "nee, bedankt" onder het aanbod drukken om een advertentie te bekijken voor extra geld. Ik kan veel verdragen, maar dit is gewoon belachelijk. Bewerken - Zou (advertentie) leuk zijn als (advertentie)advertenties niet constant (advertentie) zouden verschijnen (advertentie).
De game was eerst leuk, maar daarna werd het gebombardeerd met advertenties. Ook nadat je alles hebt gekocht en het keukengerei hebt voltooid, is er vrijwel niets anders te doen
Tering slecht ouwe
Ik weet het, advertenties zijn hoe je betaald wordt, en we waarderen jullie voor het maken van geweldige spellen. Maar dit is teveel reclame. Elke 20 seconden denk ik. Het verpest de game-ervaring. Goed spel hoor.
The Cook - 3D Cooking Game Casual ohtt
niet realistisch... het is te makkelijk.. Ik kan een vleessmoothie maken en een salade met snoepjes erop en ze zullen het lekker vinden. de enige manier om het te verknoeien is door het voedsel te verbranden of te veel te mengen, en dat is alles. te makkelijk voor mij.
Ik ben er dol op, het is alsof je echt voedsel kookt en als een restaurant, niet echt als een restaurant, het is zo verslaafd, zelfs mijn kleine zusje als 3 of 2 jaar oud vindt het leuk .... blijf het goede werk devs !!. ... meer update .... en de laatste is minder advertenties dan andere! anderen vinden het leuk om wat geld te hebben, maar dit spel is niet zoals zij!! beloof dat ik heb aanbevolen om dit te spelen wie dit leest speel het spel het is minder stress alsof ik wat huiswerk heb, maar ja, ik vind het leuk dat ontwikkelaars het goede werk houden ....
Ik speelde dit spel totdat het me vroeg om het spel te beoordelen. Dit spel als geen doel van wat ik speelde. De "klant" kan één ding vragen en jij zou iets heel anders kunnen doen en toch max punten krijgen. Ik zou zeggen dat dit spel foodbon-papier is, maar slecht werd uitgevoerd.
Het zou veel beter zijn zonder alle advertenties, ik begrijp dat ze ZULLEN komen, maar er is veel, het is behoorlijk storend
Ik hou van het spel, ik vind het schattig en vrolijk, maar ik heb een probleem. Ik kan de bestellingen niet zien (dus ik heb ze meestal verkeerd 🤦🏻♀️) Er zijn VEEL te veel advertenties. Zodra ik klaar ben met één stap om een bestelling klaar te maken, BOEM nog een advertentie en herhaal dan serieus dat jullie dit moeten oplossen. 😒
Leuk spel maar je weet niet wat er in het gerecht moet en wat de kruiden zijn. Je mag niet bepalen hoe fijn je de groente maakt. Beste naar.
Ik hou van het spel, maar eerlijk gezegd zijn er te veel advertenties en is er geen kaart zodat je je kleine kookrestaurant kunt upgraden. Kun je alsjeblieft een kaart toevoegen Ik ben klaar met upgraden buiten mijn hoofdsteun, maar ik verveelde me omdat er letterlijk niets anders was en de enige wat ik kan koken is 1-3 dingen ik hou van dit spel het liet me vrij koken en liet me geen dingen doen ik dank je voor het proberen
Het spel is goed! Het is leuk en schattig en ik zou het 5 sterren geven, maar na ongeveer 3 dagen wordt het UITERST repetitief. Je zou misschien meer recepten kunnen toevoegen (er zijn er ongeveer 5 in totaal) en meer evenementen (het zijn steeds weer dezelfde 4). Waarom zijn alle klanten ook blank? ? ? Voeg meer diversiteit toe.
Niet voor de lange termijn... Dit spel is leuk voor een korte periode, maar het spel wordt langzaamaan minder leuk met steeds meer advertenties en het feit dat je niets vrijspeelt na de eerste 3 steden. De handelaars die je eten verkopen, zullen een tijdje daarna verdwijnen en je zult geen gevoel van vooruitgang voelen. Het eten maken is leuk en sommige mensen zullen bepaalde verzoeken hebben, sommige gerechten gaan ook niet goed samen en het is briljant en slecht.
Ik vind deze app leuk, maar er zijn 2 dingen die me storen. Een daarvan is dat wanneer ik aan het koken ben, er een advertentie op verschijnt en dat is ZO vervelend. Ten tweede zijn er te veel pop-ups zoals: cadeau claimen, bouwen, gratis krijgen. Het is ook nogal onbeleefd als je hard werkt en dan staat er New Dish Avaliable en je hebt er hard voor gewerkt, maar je moet een advertentie bekijken die het snapt. Sorry, maar ik zou deze app kunnen weggooien.
Ik geef 3 sterren omdat het bakken heeeeeel moeilijk is.
Ik geef dit spel een 5, het is super leuk en ik verveel me nooit! En ik vind het geweldig hoe je de meeste van je spullen gratis krijgt en het geeft je een optie om te kopen of over te slaan en op te slaan voor later! Niet te veel advertenties waar mensen over klagen, deze advertenties zijn grappig en ik lach erom. Dus ik raad dit spel aan!
poep
TE VEEL FRICKING TOEVOEGEN
Ik geniet van het spel, maar naarmate ik verder in het spel kwam, heeft het nu slechts 4 opties voor ingrediënten. De tomaat, wortel, lettus en ui, zelfs als het gespecificeerde ingrediënt er niet is. Ik wil graag dat alle andere ingrediënten weer beschikbaar zijn.
ik vond dit spel in het begin geweldig, maar toen moest het me ineens altijd uit de app stoppen, ik de-installeerde de app, ik maakte opslagruimte vrij, ik probeerde de app bij te werken en niets werkte. heb je spel gerepareerd <3
Ik hou ervan! Het is zo leuk en verslavend! Vooral het eten snijden, kiezen wat we erin stoppen en extra opties hebben! 😁 Maar ik heb een klein verzoekje, kun je het zo maken dat we meer dan een beperkte hoeveelheid spullen op het eten kunnen doen? Buiten dat, 10/10!
The Cook - 3D Cooking Game Casual ohtt
Deze game is geweldig en er zijn veel advertenties en dit is een game voor kinderen, dus ik vind het leuk en ik ben een kind
Het is een goed spel, ja, maar als ik iemand aan het stoven was, crashte het altijd eerlijk gezegd, het is nogal te veel advertenties. Ik was een salade aan het afmaken en uit het niets waar ik net een advertentie kreeg, is het geen goed spel en ik raad het aan. Het is leuk, maar erg slecht op de manieren die ik beschreef. Dank u.
Tof💙
Sto
Snap dit spel niet. Er zijn zoveel advertenties, maar niet het normale aantal. Letterlijk elke minuut was er een advertentie. het is super glitchy het was een verspilling van ruimte op mijn telefoon. Maar als je het goed vindt met die dingen, ga je gang en pak het. p.s. ik hoop dat dit je ervan weerhoudt om een spel te krijgen dat het een verspilling van je ruimte wordt.
Het blokeert te veel
AD's teisteren dit spel. Je krijgt er meerdere binnen 1 minuut na het spelen en de meeste zijn erop gericht om je er op zijn minst op te laten klikken, terwijl de anderen het spel helemaal onderbreken. Wat betreft het spel zelf is een interessant concept en ik zou er waarschijnlijk van genieten als ik zou kunnen spelen zonder advertenties die midden in het spel verschijnen terwijl je aan het spelen bent.
Zo leuk, maar je kunt niet zo veel knippen als je wilt, maar het is leuk.😊🙃
Ik begrijp de noodzaak van advertenties om een spel gratis te houden, maar er zijn gemakkelijk 4 x 30 seconden advertenties op 1 niveau.
Ultimate Fishing Simulator Simulazione idi
Dev volgde mijn suggestie eigenlijk op en introduceerde een in-app om de banneradvertenties te verwijderen EN het verdiende geld te gebruiken om nieuwe dingen van de markt te krijgen. Wauw, ik hou er nog meer van. En de toevoeging van bazen zal mijn 5-jarige dochter zeker verrassen als ik het spel later met haar speel. Geweldig. 5 sterren dik verdiend. Goed bezig ontwikkelaar! Beste tijdmoordenaar tot nu toe. Bedankt voor het offline speelbaar houden van de app 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻
Dom spel. Ik zou het graag spelen... als ik het zelfs maar kon downloaden. Het spel lijkt leuk en zo en ik weet zeker dat ik het geweldig zou vinden. Maar er is slechts één klein COLLOSSAAL probleempje. Ik download het. De download bereikt 100 procent. Er staat installeren. Dan zegt hij "wacht op download" en start de download opnieuw. Ik heb een Samsung Galaxy J3 Orbit. Het is duidelijk een Android. Maar het spel wordt niet gedownload. Als je contact met me op zou kunnen nemen over dit probleem en je zou kunnen helpen het op te lossen, zal ik de app graag proberen.
Kloten spel
Hoewel het een leuk spel en een goed concept was, waren er niet veel opties voor messen, te veel advertenties en ontbrak het gewoon aan dingen om te doen. Dit zou een goed spel kunnen zijn als ze de advertenties maar verminderen en meer dingen toevoegen om te doen en te verzamelen.
The Cook - 3D Cooking Game ミニゲーム jdvl
Gewoon te veel advertenties. Het spel is oké, en ik begrijp dat ze advertenties nodig hebben om geld te verdienen, maar het is gewoon te veel en het constant verschijnen van advertenties verpest gewoon de ervaring.
Het is een leuk spel en je leert van je iets wel of niet in je salade moet doen of mis hier in je smootie 'een aanrader. Ook als je je verveelt #cool
Ik hou zo veel van dit spel, ik zou willen dat jullie meer upgrades konden maken op het terrein rond de bus. En ik stel voor dat jullie ons laten betalen voor de ingrediënten met het geld dat we in het spel verdienen. Ook zou ik graag andere dingen willen maken dan ijs, wafels, stoofpot, smoothies en taart. Misschien kun je taco's toevoegen of misschien zelfs hotdogs of gewoon iets simpels zoals friet. Aan de andere kant ben ik echt dol op dit spel en ik kan niet wachten op de nieuwe update, heel erg bedankt voor het maken ervan.😁😁😁😁❤
Hoewel de app functioneel en speelbaar is, kan ik niet echt zeggen dat het een leuke ervaring is vanwege de manier waarop advertenties midden in het spel worden geplaatst. Had alleen advertenties moeten maken na het voltooien van de taken en bij het ontvangen van speciale beloningen, niet tijdens het spelen.
leuk
Sinds ik alle gerechten heb ontgrendeld, worden de opties niet geladen wanneer ik ooit een "prijsbezorging" krijg en het wordt echt irritant om mijn spel elke keer opnieuw te moeten starten om te kunnen blijven spelen. Het zou heel leuk zijn als die storing verholpen zou zijn/ er meer borden en messen zouden worden toegevoegd of zoiets.
Deze game is erg leuk, maar ik ben verdrietig omdat ik in 2020 geobsedeerd was door deze game, maar ik heb hem per ongeluk verwijderd, maar het is nog steeds erg leuk en ik vind het geweldig dat ze nieuwe dingen hebben toegevoegd 🤩
Beste game die ik heb gespeeld, wat kan ik hierover zeggen omdat ik de woorden niet heb, geestverruimend spel, geweldig, fantastisch, 😍😍 beste game ooit, iedereen zou het moeten downloaden 💗
Wat is de werkelijke ####!? Misschien crasht mijn apparaat op een bepaald punt (ik gok er echter niet op), maar ik zit eerlijk gezegd gewoon vast aan het eerste recept, ik ben er 100% zeker van dat ze de advertentie hebben verwijderd en de app opnieuw hebben gestart (JA ,terug naar de ...eikels die dachten dat dit zou lukken, jammer dat het lukte!) dat gebeurt als je de ingrediënten in de kom schuift. Sorry dat ik een groot probleem lijk te maken van een MOBIEL SPEL, ik vind het gewoon heel vervelend omdat dit een onnodig lui... ding is
Het is onduidelijk