Post by cidisensosi on Mar 6, 2022 22:33:11 GMT 7
------------------------------------------
▶▶▶▶ Draw a Stickman: EPIC 2 ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Draw a Stickman: EPIC 2 IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snyde kode flere krystaller ▞▞▞
▞▞▞ Draw a Stickman: EPIC 2 2022 version ▞▞▞
Ved du hvad? Dette er virkelig et sjovt spil! Men jeg giver dig 3 stjerner, fordi det er så buggy... Den sorte kløft har en fejl... prøv at spille dit spil nu, og du vil vide, hvad jeg mente... Jeg vil virkelig gerne afslutte spillet, men fejlen vil' lad mig ikke ordne det med det samme
Du ved hvad jeg ombestemmer mig, dette spil er så dårligt, fordi du skal betale for den fulde version for at spille kapitel 3, jeg mener, hvad er det, der er så rart at gøre ved os, dette spil stinker ikke få dette spil, medmindre du vil betale penge plz fix dette spil gør det gratis plz måske dårligt ændre min anmeldelse, hvis du fikser det denne ting stinker
Spillet skaber er meget grådige. Det var sjovt for 1 kapitel, så i det andet kan du ikke afslutte det, fordi du skal bruge en blyant, der koster PENGE for at komme forbi kapitlet. Jeg betaler ikke for den slags ting. Du kunne i det mindste have lavet en blyant, der gjorde det lettere i kapitlerne ikke at tvinge dem til at købe noget, som de kunne komme igennem.
Jeg kunne ikke lide dette spil, fordi jeg troede, at der ville være en gratis version, hvis der var, jeg vil helt kunne lide dette spil, men jeg har kun demo- og demo-spillene er hvad en sletning, så undskyld, men jeg vil slette dette spil, så ja, kunne du lave det er gratis, men pro-versionen beholder det på den måde, så kan du gøre dette gratis for at gøre dette spil bedre.
Folk kan lave deres egne ting, og det går fantastisk, men kan du lave en gryde til som mange flere dele, jeg ved, at det vil tage evigheder at lave det, men gør det,
Det ville have været et fantastisk spil, men det er ret irriterende for den eneste måde at fortsætte eller få bestemte gåder på er at betale og få andre blyanter/penne.
Er det virkelig gratis, hvis du skal betale for resten af det efter at have investeret? Sjovt, men hvorfor gøre det "gratis", hvis du bare skal få os til at betale for resten af det, når du bare kunne købe den fulde version. Jeg hader det, når virksomheder gør dette, selvom jeg forstår hvorfor.
Det var et godt spil at starte, men jeg synes ikke, det er rigtigt at få folk til at blive hooked på det og så skulle betale for resten af spillet.
Virkelig god til en demo, men læg venligst en note om, at jeg ikke er det fulde spil, før vi downloader det
Nå, det tager lang tid at downloade, og jeg kan ikke engang komme forbi første niveau, da det altid sender mig tilbage, selvom du ikke dør, og jeg burde give det en mindre vurdering, men jeg tror, du kan tegne din egen karakter, og det er en god funktion, jeg anbefaler det, men slet det bare, hvis det ikke virker, og det er sådan, jeg bliver virkelig frustreret, og jeg kan ikke lide det, så måske, hvis du prøver en anden app eller noget bedre, vil jeg anbefale, at jeg håber, at dette virkelig hjælper folk og ja spillet er virkelig godt. Men jeg kan ikke få
Helt ærligt, spillet og grafikken er god, det er bare mine forældre, der ikke køber noget til mig, der er relateret til videospil, så jeg kan ikke købe hele spillet. Spillet er et rigtig godt spil, jeg ville bare ønske, jeg kunne få hele spillet.
Sjovt spil, men jeg anbefaler at være parat til enten at få et spilkort eller betale $3,99 for den fulde version, men bortset fra det fantastiske spil!
Jeg kan ikke spille spillet, når jeg går ind i spillet sætter indlæsningsskærmen sig bare fast og flytter sig ikke. Min RAM er ikke så dårlig, men kan alligevel ikke spille den. Jeg prøvede at geninstallere det, men det virkede ikke. Kan du rette fejlen plz, og selvfølgelig vil jeg give dig 5 shinys.
Jeg elsker dette spil. Det er en af de mange dele af min barndom. Men da jeg vendte tilbage for at spille, var mine fremskridt tabt, og jeg har ikke den fulde version længere. Det betyder, at jeg skal betale igen for at genopleve min barndom.
Dette spil er et godt spil, men det skal betale en masse for at lave de næste niveauer, som niveau 3 skal betale, der gør mig kede, så gør mig fri.
Denne spildemo er god, men der er kun to kapitler. Der plejede at være 3. Men jeg kan stadig komme ind i det tredje kapitel med en fejl. Det eneste jeg skal gøre er at klikke på start kapitel og klikke på næste side rigtig hurtigt. Jeg kan virkelig godt lide dette spil, og jeg vil have det til at være det bedste, som det kunne være, så fix det her, der har været ude i fire år. Jeg tror?
Jeg kan ikke lide, hvordan du skal betale for at spille resten af spillet. Hvis du vil gøre det på niveau 3, kan du lige så godt betale til at begynde med. Jeg forstår, hvis du skal betale på niveau 5 eller 6, men hvorfor så tidligt et niveau.
Fint koncept. Stor oplevelse. Selvom du skal starte igen og igen, hvis du taber på et hvilket som helst niveau eller en del. Det er et stort problem, der fik mig til at afinstallere det.
Så vildt
Vent, når jeg spiller Drawn Mode, men dens indlæsning. Det tager 10000000000 timer at indlæse, kan du gøre det gratis og reparere det
Jeg har givet denne en stjerne, fordi dette spil har en betalingsmur, og efter 2 niveauer er spillet til at købe hulspillet, som jeg har gennemført tegnet nedenfor uden at købe og ved, at jeg vil spille de 3 niveauer, så gør det gratis
Jeg elsker dette spil! Meget kreativt koncept, og jeg kan godt lide, hvordan du kan gå tilbage med nye færdigheder for at opdage flere hemmeligheder! Det eneste problem er, at jeg ikke kan få puslespilsbrikken inde i slangens kranium i niveau 6. Hver gang jeg rører ved den (selv ved et uheld) fryser spillet, og jeg må starte forfra
Jeg kan ikke lide at sige dette, men jeg er nødt til det, fordi dette spil er godt, men du kan ikke spille fuldt ud, hvorfor køber du det? Det er en god, men du er nødt til at rette dette, så det er gratis at spille ok?
Appen er sjov men sider fast i bane 3 hvor dan klarer man den til sidst når man ved bossen 🙁
Det ligner et fantastisk spil, men når jeg nægter at medierne og filerne går i stykker, går det som et ødelagt tv.. reparer det, jeg ved ikke hvorfor, men det skræmmer mig...🙃😕 men det er sandsynligt et godt spil.☺
Dette var det bedste spil for mig, men jeg afinstallerede det, fordi du skal købe den fulde version af spillet, EFTER du har spillet de 2 niveauer. Dette er en forargelse id giver den den bedste anmeldelse, men jeg giver den 1 stjerne. Hvis du løser dette dårligt, giv den 5 stjerner
Jeg elsker spillet og vil fuldstændig fortælle andre som Hvis du elsker puslespil, er dette spillet for dig! Men jeg giver det fire stjerner, fordi der er en fejl i kapitel 6, når du rammer kraniet, fryser spillet bare, og det betyder, at jeg ikke kan få puslespilsbrikken og ikke fuldføre spillet fuldt ud 😭 så venligst ret fejlen plssss
Hej jeg ville bare fortælle, at du bedes gøre et par chap gratis og til gengæld lidt flere tilføjer. Eller gå og lær om Odencats spil, for i spillene, hvis du ikke kan købe ting, så fortæller de dig, at du skal lave sumting, så vi spillere kan få det gratis. Så øh, gør noget. Men spillet er RIGTIG GODT. jeg elsker det
Jeg kan virkelig godt lide dette spil, men jeg bliver ved med at blive dræbt, kan du gøre det nemmere og få spillet til at have nogen annoncer?
Dette spil er fantastisk, og kan give hints til, med skitsebog, kan få mig til at tegne stickman, våben osv. Men det fører mig kun til kapitel 2, ikke 3. Forbedre dette, og lide dig.
Dette er det mest nostalgiske spil nogensinde, det bringer minder tilbage, da det var 2015, det er så fedt og afslappende, at jeg virkelig elsker dette. Tak fordi du lavede dette spil
Jeg kan godt lide spillet, men jeg ville gerne have vide, at det fulde spil ikke var gratis på forsiden af app-butikken i stedet for at have det siddende "i app"-køb
Jeg kan godt lide dette spil f.eks. det er fedt, og det inkluderer tegning, og jeg kan godt lide at tegne, det er så svært, og jeg elsker, at jeg virkelig kan lide de opgaver og udfordringer, som de får dig til at udføre i spillet. Jeg nyder dette spil så meget og det er inspirerende for børn Jeg tror :/ og dette er et godt spil, fordi det ikke er et onlinespil, og hvis dette spil skulle være et onlinespil, ville det være virkelig farligt, og dette spil bekymrer sig meget om sikkerhed. Jeg kan virkelig godt lide dette spil (jeg gentog mig selv meget uwu, men det er sandt) det er super interessant
Dette er et godt spil, men det eneste, jeg ikke kan lide ved dette, er, at jeg skal BETALE for at gå til niveau 3. Bortset fra det er det meget sjovt. Jeg ville have vurderet højere end 3, hvis jeg kunne komme længere end niveau 2.
var god i starten, men ved lvl 2 skulle jeg betale for at fortsætte. det er IKKE gratis [som titlen siger]. vil ikke anbefale.
Nå, jeg elsker grafikken og de quests, du skal udføre, det er bare, at du skal betale for hele spillet! Og jeg synes ikke, det er en god idé at købe det! Dette er min mening venligst ingen had!
Når jeg nægter dette spil for medierne og enheden, blinker disse, som om ting dukker op, så vises en grøn baggrund og forsvinder. Jeg anbefaler at rette denne fejl, fordi jeg ikke kan spille.
1 stjerne, fordi du er nødt til at købe det fulde spil, selvom de fleste af os er brøde
betalte for spillet for et par måneder siden, beslutter at geninstallere det, og nu vil det have mig til at betale igen der er heller ingen mulighed for at gendanne køb? Virkelig ærgerligt, at jeg har betalt et par dollars og nu ikke engang kan spille spillet længere.
Ja, jeg kan godt lide spillet, ja, jeg kan godt lide alt andet, men jeg kan ikke lide, at du ikke kan zoome ind på tegningen, også jeg hader, hvordan du altid skal betale 2-3 dollars bare for at spille spillet, når jeg leder efter gratis. Det ville være rart, hvis du kunne oprette en, der er helt gratis, og som har en historie.
Det er godt, og alt det, det er bare, at du kan spille i 2 etaper, og så skal du købe denne ting for 3,99 bare for at spille hele spillet, så derfor gav jeg den en 3. Men jeg spekulerer også på, hvorfor det koster penge???
Jeg kan godt lide spillet, men det er for nemt, og hvis du ikke har penge nok til at købe hele spillet, så gør det, så du kun kan gå til kapitel 5.
Det er et fantastisk spil, men når du har gennemført niveau to, du skal betale med, er det ikke rimeligt, så det er derfor, jeg sletter det, da jeg ikke har andet at gøre.....
Godt spil, men det, jeg ikke kan lide, er, fordi du skal betale for hele historien, så download hvis du vil, og lad være med at downloade det, hvis du ikke vil, det er dit valg. det er dit valg, der styrer dig ikke, så vælg dit valg hav en god dag.
Jeg elsker dette spil, men efter den sidste opdatering mistede jeg alle mine fremskridt 🤦🏿♀️ Jeg var på den sidste boss af drawn nedenfor, kæmpede bare lol, så jeg tog en pause, har ikke spillet i flere måneder, men havde lyst til at spille igen i dag og kunne ikke komme ind på min app. Opdateret og alle mine fremskridt er væk inklusive min søde lil stickme 😩.. skuffet over mine præstationer er der, men alt andet er væk 🥺
Jeg elskede spillet så meget. Gameplayet, grafikken og især at man kunne downloade andre, bedre tegninger folk havde lavet og lege med dem. De fjollede udviklere skrev ikke, at for at spille forbi niveau to, skal du betale! BETALE! RIGTIGE PENGE!! Nonsens.
Crossy Road Δράση axa
Kræv i det mindste ikke, at spillere fortsætter! Jeg gik i stå og KUNNE IKKE FOR KÆRLIGHED TIL NOGET finde ud af det! Forvirring 1000!
Det lader mig ikke spille på denne enhed, som jeg hader, det er derfor, jeg gav 2 stjerner, jeg har spillet dette før, og det virker, men kan kun afspille 2 kapitler, jeg ved ikke, hvorfor jeg ikke kan spille en af denne enhed lenovo
Fantastisk spil, men jeg ville ønske, at niveauerne alle ville være gratis, fordi der kun er to kapitler, der kan spilles, hvilket gør spillet lidt kedeligt, så udvid kapitlerne og lav kun det sidste kapitel i det mindste for at betale. Jeg vil gerne spille mere, men jeg har ikke nok penge til at købe det, så udvid venligst
Jeg ville ønske, de er mere niveau, men for mig er kontrollen ikke god, tak for historien. Så attraktivt. Bare download det.