Post by cidisensosi on Mar 6, 2022 22:15:10 GMT 7
------------------------------------------
▶▶▶▶ The Witcher: Monster Slayer ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ The Witcher: Monster Slayer IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fuskkod ökar poängen ▞▞▞
▞▞▞ The Witcher: Monster Slayer 2022 version ▞▞▞
Värt några dollar. Strävan mot mikrotransaktioner är lite brant men inte ohanterlig. Du behöver ett sätt att få ett silversvärd i början, inte en köpt version. Efter nivå 10 blir spelet snabbare med introduktionen av Nemeta. Men det finns liten anledning att resa långt för spelet. Omplacering av uppdragsmål är trevligt när ditt område är fullt av floder som min.
Jag ser många kritiska klagomål och några är berättigade. Det har en bra grund men de tar sig tid att uppdatera verkar det som och vissa uppdrag har en begränsad tid att slutföra när de väl startat och de varnar dig inte om att det var begränsat förrän det i princip har misslyckats. Vilket för en färdigställande som jag med ett jobb som inte har råd att hoppa för att avsluta ett uppdrag så fort som möjligt... Det är lite irriterande.
Bara hemskt. Så hemskt. Det är bättre att föreställa sig att detta inte alls är ett Witcher-spel. Inte ett Witcher-spel. Mer av en billig knock off med en mycket stor pay to win vägg.
Spelet är inte så dåligt som folk tror att det är men det behöver många förbättringar. Men ja, du måste lägga till straff. Witchers borde känna brådskan eller konsekvenserna av att slåss mot ett monster och jag ser det inte här. Om jag förlorar mot ett monster kan jag bara göra om och om igen tills jag vinner. Gör det så att antingen tas monstret bort från kartan om du förlorar eller så får du minst 5 minuter från att inte kunna slåss mot en igen. Om du svarar med ditt vanliga automatiska svar, omg.
The Witcher: Monster Slayer är Pokémon Go för skrämmande spelare
Älskar spelet men har ett stort problem på gång. Jag började spelet medan jag bodde i en annan lägenhet. Mina uppdragsmarkörer leder mig nu till det gamla lägenhetskomplexet som jag inte har tillgång till. Det är ganska spelbrytande och det finns inget sätt att återställa framstegen. Tills det är ett problem som kan åtgärdas kan jag inte ge det här spelet ett högt betyg.
Roligt spel på 1:an, men jag gillar inte att du bara börjar med stålsvärdet och de låser det grundläggande Witcher stålsvärdet bakom en betalvägg. Så det gör att döda medelrankade silversårbara monster till en ganska utmaning. Inte ens nämnt hårt rankat vilket är omöjligt 🤔😒
The Witcher: Monster Slayer Aventura lhrj
Spelet är fortfarande för grundläggande som mekanik och brist på innehåll.Det finns ett flöde med några av uppdragens mekanik (som avsaknad av varning för timerhändelser eller värdelösa timers (under mer än 15 minuter som du måste vänta när du kommer till målplatsen). För nu 3 stjärnor från mig. Hoppas att utvecklare kommer att lägga till lite innehåll snart och kommer att implementera en funktion som redan finns i liknande spel.
Det här spelet kräver MYCKET rörelse. Monster återuppstår inte ofta och är åtskilda. De flesta slagsmål kräver att man använder flera föremål som bomber, oljor och drycker. Det enda sättet att få tag i de absolut nödvändiga föremålen är att antingen gå/köra över hela stan eller betala pengar. Föremål förbrukas även när du misslyckas i en kamp så hårda kamper kan tömma alla dina resurser för noll avkastning. Uppdrag och dagliga uppdrag är få och långt mellan och har ynkliga belöningar. Undvik det här spelet.
jag bara älskar det här spelet. uppdragen är fåniga, och syftet med att spela är verkligen lågt (bara samla monster och så?) men överlag är det bara roligt. tack CD-projektet, och köpte även Cyberpunk 2077 på gog för fullt pris, för jag tror verkligen att det här spelet borde överträffa Skyrim.
The Witcher: Monster Slayer Περιπέτεια twti
The Witcher 3: Wild Hunt - PlayStation Store
Även om det i grund och botten är ett roligt spel, är det okänsliga för att spendera pengar lite för starkt. Jag har inte gett upp det än, men om inte spelslingan blir roligare utan att spendera pengar hela tiden, är jag ute.
Så det här spelet är i ett tidigt skede ännu, så jag ska vara så rättvis jag kan, bristen på karaktärsanpassning är något jag hoppas förändras allt eftersom spelet utvecklas, liksom grundläggande saker som att silversvärdet beviljas i början, det sa att jag Jag har spelat i några timmar nu och jag njuter av det, bristen på mindre monster att odla gör det svårt och dyrt, speciellt om du inte vill betala riktiga pengar, jag väntar med att ge en fullständig recension , men för tillfället är det ett lovande spel.
Var ett roligt spel att spela tills den nya uppdateringen kom ut.Nu laddas inte spelet alls och varje gång jag går för att ladda ner uppdateringen tillåter det mig inte.
Spelet är grundläggande och tomt. Utjämningen går extremt långsamt utan att betala pengar. Kan bara göra ett uppdrag om dagen om du hänger med. Den senaste patchen låter mig inte ens öppna appen längre. Jag är besviken på det här spelets genomförande. Om du jämför detta med ett liknande, äldre spel, ORNA rpg, är det här hemskt. ORNA har åtminstone klasser och hundratals olika föremål att hitta och utrusta.
Jag tycker om spelet så här långt. Har aldrig spelat ett platsbaserat mobilspel tidigare. Jag tog upp det eftersom jag är ett stort fan av Witcher-serien. Utan kunskapen om serien vet jag inte om den skulle vara lika bra. Jag saknar ett säljalternativ. Att komma in i spelvaluta är särskilt svårt. Jag skulle uppskatta om jag också kunde sälja föremål till handlaren för att så småningom också ha råd med mitt silvermonster som dräpar svärd. Jag tror att det enda alternativet hittills för att få "guld" är att slutföra uppdrag eller köpa guld med riktiga pengar...
Jag har njutit av det här spelet ganska länge nu. Jag förstår gå upp och gå ut-temat för det här spelet. Det är något att njuta av när du är ute och går och går runt. Men jag önskar att det fanns ett sätt att flytta min karaktär utan att behöva gå någonstans.
The Witcher 2 Interactive Comic Book 17+ - App Store
Det här spelet har massor av potential, buggarna och felen är dock enorma, det finns tider då svärdet slutar röra sig men monstret kan fortfarande attackera dig, vilket ger mig inget annat val än att fly från striden. Pauserna som spelet har där det fryser är många, från i strid till ute i världen. Det måste också finnas fler uppdrag och incitament för att vinna.....något, vad som helst för att vara ärlig. Börja undersöka räder med andra häxkompisar för att slå en stark chef.
Blir bättre och bättre.
Vapen och rustningskärna för att spela upplevelse är gated bakom betalväggar. Mängden guld du får är ynklig jämfört med kostnaden för utrustning. Under tiden kan du helt enkelt betala pengar för att köpa föremålen, uppleva (genom att kalla rullar) med kontanter. Quest är för långt borta och omplaceringsalternativet är uruselt och kan lika gärna inte finnas där. Servrarna har också ständigt problem. Kampen i sig är osäker. Animeringen av dina attacker kan ta så lång tid att du bokstavligen inte kan parera i tid.
En bra och väldesignad app med rolig grafik och berättelser.
Det här spelet är förmodligen ett av de bästa mobilspel jag har spelat på ett tag. Det enda som hindrar mig från att ge den 5 stjärnor är några av de buggar jag har stött på med vissa uppdrag. Willo the wisp-uppdraget gör att spelet bara blir svart och svärdet i stenen registreras inte när jag går till det i skymningen. Skulle älska att se fler uppdrag och fixar för de du har innan jag spenderar mer pengar på det här spelet.Mycket bra spel överlag, snygg grafik för mobilen och mycket njutbar kamp.
Har njutit hittills. Skulle vilja ha ett sätt för gratisspelare att köpa utrustning. Fick ett fel. Den säger hela tiden att det finns en uppdatering och tar mig till Google Play Butik, men sedan finns det ingen uppdatering. Jag använder Samsung Z-Fold 3.
Jag älskar spelet. Men det är mycket som behöver jobbas med. Monster spawns är obalanserade. Det finns fler medelstora och hårda monster än enkla. Uppdragen är ofta på platser som är svåra att nå, till exempel på platser som är privat egendom. Anslutningen till servern svarar ofta inte och det finns buggar som tillåter spelare att få max lvl med bara 1 kill. Etc Om du löser problemen och lägger till någon form av onlinefunktioner, som gruppspel så kommer spelet att vara värt 5 stjärnor enkelt
Fantastisk!
Jag gillar idén, musik och ljudeffekter är riktigt bra. Men sakta inte ner musikspåret när du använder tecken eller kritiska träffar. Musiken är riktigt bra men det är så irriterande när den stannar med några sekunders mellanrum och går tillbaka in i, efter att ha fått tillräckligt många träffar eller kastat tecken. Spelet blir ganska tråkigt, speciellt efter att ha blivit tillräckligt hög att jag kan döda enkla monster utan att titta på min telefon .
The Witcher: Monster Slayer är ett mobilt augmented reality -spel där spelare ... Från och med iOS 15 och iPadOS 15 erbjuder Apple flera nya widgets för din
Tar bort 2 stjärnor eftersom jag har köpt och använt 10 elementära framkallande rullar och bara fått 2 iselementaler, plus att ingen har lekt i det vilda. 3k guld slösat bort i ett uppdrag jag inte längre är sugen på att slutföra och något nära att avinstallera spelet.
det är ett roligt spel men det kommer att ta ett tag för det att bygga upp tillräckligt med innehåll för att vara jämförbart med andra AR-titlar på marknaden just nu. Och personligen gillar jag inte hur uppdragens mål fortsätter att driva dig längre och längre bort i bara en riktning så till slut kommer du att behöva gå superlångt för att få något gjort.
Inget samarbetsvilligt och ganska tråkigt. Vissa irriterande buggar tenderar att förstöra det roliga. Nu kan jag inte ens starta spelet eftersom meddelandet "uppdatering krävs" dyker upp. Det finns ingen ny version i butik så...
Spelet håller på att ta slut måste fixas eftersom du inte kan spela eller komma längre i spelet
häftigt spel men skulle kunna använda fler uppgraderingar för rustningar och svärd eller magiska krafter också, men överallt bra spel.
Pool Live Pro – משחקים בחינם ספורט pkcs
The Witcher: Monster Slayer AR RPG kommer till Android, iOS ...
Det är riktigt roligt, men det är ibland utmanande att gå till en annan plats för att göra något, förutom det är det ett riktigt roligt spel!
Varning: det här spelet kommer att förlora dina riktiga pengar eftersom det är buggigt... och jag är nästan redo att helt ge upp det här spelet. Jag fortsätter att skicka in problembiljetter för att förlora resurser och kredit för att ha dödat monster, och jag fortsätter att bli ignorerad. Det är frustrerande att jag köper föremål i spelet, använder dem i strid, vinner, ser den nya pokalen och sedan upptäcker att trofén nu på ett mystiskt sätt saknas och att mina föremål är förbrukade. Det är direkt STÖLD, jag ringer lagen om du inte fixar det
Närbild, kan inte riktigt zooma och superliten cirkel. Se och lär av OrnaRPG
Jag älskar allt med Witcher som serien och spelen. Det här spelet är episkt
Redigerat: Jag är fortfarande lite salt om några av uppdragen (tidställda utan förvarning eller väntar efter mörkrets inbrott i 45 minuter) MEN totalt sett spelar jag fortfarande och njuter av det mycket, även efter att ha avslutat de flesta uppdragen. Jag hoppas verkligen att det kommer en uppdatering för fler uppdrag någon gång eftersom några av uppdragen var riktigt trevliga!